FREAKY DETAILS

 

SHARON DE GROOT

19 MAART 1991 (VISSEN)

“PROTAGONIST” (16 PERSONALITIES)

ROTTERDAMRIJBEWIJS B

HALLO, CONTACT?!

SHARON.DE.GROOT(AT)LIVE.NL

#HEKJE

STAP 1

STAP 2

STAP 3

STAP 4

STAP 5

STAP 6

STAP 7

COS

Al jaar en dag komen kledingmerken zeer negatief

in het nieuws vanwege extreme arbeids-omstandigheden van fabrieksmedewerkers.

Voor veel consumenten is dit een 'ver van hun bed show'. Daarmee wordt het herkennen van een merk als COS, dat het beste scoort op deze criteria, een lastige opgaven.

 

Om deze positieve boodschap naar de consument te communiceren en de afstand tussen consument en fabrieksmedewerker te verkleinen, hebben we tijdens Thanksgiving een tastbaar geschenk gerealiseerd: 'The Caring Bag'.

Door na je aankopen de tas binnenstebuiten te keren, kun je kleine geschenken een tweede leven bieden aan één van de fabrieksmedewerkers van COS. Want met de goede werkomstandigheden kan COS het werk alleen prettiger maken. Doormiddel van de Caring Bag geven we de consument een belangrijke rol om samen met COS waardering te tonen voor het werk dat de fabrieksmedewerkers verrichten. “Because we all know, sharing is caring.”

 

Deze tastbaarheid geeft een gevoel van verbondenheid aan twee kanten. Op deze manier

zal de consument meer verantwoordelijkheidsgevoel ervaren voor het kiezen van de juiste merken.

En kan COS verbetering in de gehele

kledingindustrie afdwingen.

  • LinkedIn
  • Instagram
  • Pinterest